Αναζήτηση

Monthly Archives: Μάιος 2021

9 Μαΐου-Ημέρα της Ευρώπης


Στις 9 Μαΐου 1950 ο Γάλλος Υπουργός Εξωτερικών και μελλοντικός Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Robert Schuman, έθεσε τα θεμέλια για την σημερινή Ευρωπαϊκή  Ένωση με τη “Διακήρυξη Σουμαν”- “Schuman Declaration”. Κάθε χρόνο στις 9 Μαΐου διοργανώνονται σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση εκδηλώσεις προς τιμήν αυτού του γεγονότος. Η ημέρα αυτή δίνει την ευκαιρία να γιορτάσουμε την ενότητα και την ειρήνη στην Ευρώπη.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης του σχολείου μας μαζί με την καθηγήτρια Αγγλικών κ. Τόσκα Κλεονίκη γιόρτασαν αυτήν την ξεχωριστή ημέρα με τον δικό τους τρόπο:

·      Στη δια ζώσης διδασκαλία, έφτιαξαν την σημαία της Ευρώπης με τα δώδεκα αστέρια και στη μέση έγραψαν τα σύμβολα της Ευρώπης: 1. Ύμνος της Ευρώπης, Ωδή στη Χαρά του Μπετόβεν, 2. Κοινό νόμισμα, ευρώ, 3. Σημαία, 4. Ημέρα της Ευρώπης, 5. Ρητό, “Eνωμένοι στη Διαφορετικότητα

·     Στην εξ’αποστάσεως διδασκαλία, έγραψαν σε ψηφιακό πίνακα τις σκέψεις τους, τις ιδέες τους και απάντησαν , τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά, στην ερώτηση: “Τι σημαίνει η Ευρώπη για σένα; Τι σημαίνει να είσαι ευρωπαίος πολίτης;”. Μπορείτε να δείτε τον ψηφιακό πίνακα εδώ: http://linoit.com/users/kleonikitoska/canvases/Europe%20Day%202021

·      Έλυσαν ένα κουίζ γνώσεων σχετικά με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Μπορείτε να δείτε το κουίζ εδώ: https://forms.gle/AvoAcSQ3hRFAPf5GA

Οι δραστηριότητες έγιναν στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος: ”T4E:setting an agora for Democratic Culture” με τίτλο: “Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί κάτω από την ομπρέλα της Ευρώπης”

             Επιμέλεια δράσης: Τόσκα Κλεονίκη, ΠΕ06

 
 

Υποχρεωτική διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 –

Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του δια￾γνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδια￾γνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID-19
σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, μέλη Ειδικού
Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού
Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), διοικητικό και
λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων
της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαί￾δευσης.

Η προμήθεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου γίνεται
δωρεάν από το φαρμακείο με την επίδειξη του Αριθμού
Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.), του προ￾σωρινού Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης
(Π.Α.Μ.Κ.Α.) του άρθρου 248 του ν. 4782/2021 (Α΄ 36) ή
του Προσωρινού Αριθμού Ασφάλισης και Υγειονομικής
Περίθαλψης Αλλοδαπού (Π.Α.Α.Υ.Π.Α.) και της αστυνο￾μικής ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου
ταυτοποίησης. Μαζί με τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό
έλεγχο παραλαμβάνονται και ενημερωτικά φυλλάδια.
Ειδικότερα, για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες τον
δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνουν οι
γονείς / κηδεμόνες τους, επιδεικνύοντας τον Α.Μ.Κ.Α.,
Π.Α.Μ.Κ.Α. ή Π.Α.Α.Υ.Π.Α. του/της ανηλίκου/ης μαθητή/
τριας και την αστυνομική ταυτότητα ή οποιοδήποτε άλλο
έγγραφο ταυτοποίησης των ιδίων (γονέων/κηδεμόνων)

Υποχρεωτική διενέργεια διαγνωστικού
ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 –
Χρόνος διενέργειας του διαγνωστικού ελέγχου
1. Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό
COVID-19 μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας
ελέγχου είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες
τους/τις εκπαιδευτικούς, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευ￾τικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού
Προσωπικού (Ε.Β.Π.), το διοικητικό και το λοιπό προσωπικό. Ο υποχρεωτικός αυτοδι￾αγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται κάθε σχολική
εβδομάδα, τουλάχιστον άπαξ, πριν από τη Δευτέρα. Ο
έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες
πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα.

3. Εξαγωγή αποτελέσματος του δωρεάν αυτοδιαγνω￾στικού ελέγχου:
α) Οι γονείς  / κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/
τριων και οι ενήλικοι μαθητές/τριες επισκέπτονται την
ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr, η οποία
είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης
της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και, αφού επι￾λέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για COVID-19»,
στη συνέχεια αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet),
σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄ 184), και
ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσμα￾τος. Εάν το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου
είναι αρνητικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική
κάρτα αρνητικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν
τα ανωτέρω πρόσωπα. Ο/Η μαθητής/τρια επιδεικνύει,
χωρίς να παραδίδει, τη σχολική κάρτα εντός της τάξης,
στον εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και τη φέρει μαζί
του/της μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού
ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από
εκπαιδευτικό ή από τον/τη Διευθυντή/τρια / Υποδιευ￾θυντή/τρια, ή Προϊστάμενο/νη. Εάν το αποτέλεσμα του
αυτοδιαγνωστικού ελέγχου είναι θετικό, εκδίδεται από
την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος,
την οποία τα ανωτέρω πρόσωπα εκτυπώνουν. Σε αυτή
την περίπτωση, τα ανωτέρω πρόσωπα μεταβαίνουν
εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών σε δημόσια δομή,
όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα self￾testing.gov.gr, για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο. Μέχρι
να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι διαγνωσθέντες/είσες
θετικοί/ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους, παραμένουν
σε κατ’οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις σχετικές οδη￾γίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.).
Εάν το αποτέλεσμα του δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου
είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του Ε.Ο.Δ.Υ..
Εάν το αποτέλεσμα του δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου
είναι αρνητικό, τότε εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη
δημόσια δομή, με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό
αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο/η μαθητής/τρια
επιστρέφει στον χώρο της σχολικής μονάδας, επιδεικνύ￾οντας την ως άνω βεβαίωση.
Αντί του δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου οι γονείς /
κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/τριων και οι ενήλι￾κοι μαθητές/τριες δύνανται να επιλέξουν τη διεξαγωγή
διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) από επαγ￾γελματία υγείας σε ιδιωτική δομή, η οποία γίνεται με επι￾βάρυνση του πολίτη. Στην περίπτωση κατά την οποία οέλεγχος είναι θετικός, οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/
ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους, παραμένουν σε κατ’
οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ..
Στην περίπτωση κατά την οποία ο έλεγχος είναι αρνητι￾κός, εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δομή εξέτασης
και ο/η μαθητής/τρια επιστρέφει στον χώρο της σχο￾λικής μονάδας, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.
Continue reading