Αναζήτηση

Monthly Archives: Μάρτιος 2022

ΤΠΕ

Find it

Στη δική μας τάξη κάνουμε τη φιλία πράξη

Στα πλαίσια του προγράμματος  με τίτλο « Στη δική μας τάξη κάνουμε τη φιλία πράξη»  οι μαθητές της  Α΄τάξης, συμμετείχαν ενεργά  τη Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022  στο βιωματικό εργαστήριο που διοργάνωσε το σχολείο μας με το Κέντρο Πρόληψης  Βεροίας –Πρόσβαση.  Σκοπός της δράσης αυτής ήταν οι μαθητές μέσα από βιωματικό αλλά και παιγνιώδη τρόπο να αναγνωρίσουν την αξία της φιλίας και να αναπτύξουν μεταξύ τους σχέσεις αλληλοσεβασμού και συνεργατικότητας.  Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου οι  μαθητές  έκαναν έναν κύκλο   για να μπορέσουν  να μιλήσουν  ο καθένας για τον εαυτό του. Η συζήτηση αυτή  ώθησε  τα παιδιά  να συνειδητοποιήσουν  ότι όλοι  τους είναι διαφορετικοί αλλά αυτό δεν τους εμποδίζει να είναι φίλοι.   Έπειτα  ζωγράφισαν πάνω σε χρωματιστές λωρίδες αυτό που αρέσει περισσότερο στον καθένα (άθλημα, παιχνίδι, φαγητό κλπ.).  Οι λωρίδες αυτές ενώθηκαν και δημιουργήθηκε  έτσι η αλυσίδα φιλίας της τάξη μας.

Στη συνέχεια  αφού τα παιδιά  άκουσαν  το παραμύθι  «Οι τρεις φίλοι»  εκφράσανε τις απόψεις τους για το πώς μπορούμε να διατηρήσουμε τη φιλία και να αποφύγουμε τους τσακωμούς.  Τέλος κάθε μαθητής ζωγράφισε τον ήρωα του παραμυθιού που του έκανε μεγαλύτερη εντύπωση.

Οι μαθητές έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου . Στο τέλος ευχαρίστησαν την κ. Σοφία  και την κ. Κατερίνα  από το Κέντρο πρόληψης  και τις παρακάλεσαν  να μας επισκεφτούν ξανά στο μέλλον.

Υπεύθυνη εκπ/κος:  Φωτεινή Γατοπούλου

Από σήμερα 30 Μαρτίου έως και την Τρίτη 5 Απριλίου, η διάθεση τριών self-test για μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς από τα φαρμακεία

Από σήμερα η διάθεση τριών self-test για μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς από τα φαρμακεία

Μαθητές και εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα εισέρχονται στις σχολικές τάξεις έχοντας υποβληθεί σε έναν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο εβδομαδιαίως, ο οποίος θα πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από σήμερα Τετάρτη  30 Μαρτίου έως και την Τρίτη 5 Απριλίου, τρία (3) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 4 Απριλίου έως και 15 Απριλίου 2022 και για την επιστροφή από τις διακοπές του Πάσχα.

H μείωση από ένα σε δύο self test για μαθητές και εκπαιδευτικούς θα ισχύσει από την ερχόμενη εβδομάδα.

Μαθητές και εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα εισέρχονται στις σχολικές τάξεις έχοντας υποβληθεί σε έναν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο εβδομαδιαίως, ο οποίος θα πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη.

Υπενθυμίζεται ότι:

– Ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη, καθώς και για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς.

 
 

– Βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν όλοι οι μαθητές από 4 έως 18 ετών καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί.

– Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται σε αυτές καταχωρίζουν τη δήλωση και το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

– Η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται σε αυτές εξακολουθούν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ PROJECT «MY CARNIVAL,YOUR CARNIVAL»

Certificates My Carnival campaign (Greece) (2)-23 (1)

https://docs.google.com/document/d/1DHk4tbLmA7UlA0Id-oIT8UBQxJQZNGzs/edit

13 Σχολεία από τη Μακεδονία συμμετείχαν στο παγκόσμιο εκπαιδευτικό project της Twinkl για τις Απόκριες:

 

                 🎭   “My Carnival, Your Carnival – Το Καρναβάλι μου, Το Καρναβάλι σου” 🎭 

 

Αυτή τη χρονιά περισσότερα από 65 σχολεία από την Ισπανία, τη Γερμανία, τη Βραζιλία, την Ελλάδα και την Κύπρο γιόρτασαν το Καρναβάλι συμμετέχοντας στο διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανταλλαγής πολιτιστικών εμπειριών “My Carnival, Your Carnival – Το Καρναβάλι μου, το Καρναβάλι σου» και πάνω από 130 Καρναβαλικά μηνύματα και εικόνες ταξίδεψαν από χώρα σε χώρα.

Αυτό το σχολικό project ξεκίνησε στις 11 Φλεβάρη σε όλες τις χώρες και ολοκληρώθηκε στις 7/3 με τη συμμετοχή 45 σχολείων από την Ελλάδα και 2 σχολείων από την Κύπρο. Η σκέψη πίσω από τη συγκεκριμένη δράση του εκπαιδευτικού εκδοτικού οίκου της Twinkl ήταν να δοθεί στα παιδιά η δυνατότητα να γιορτάσουν τις Απόκριες με έναν ασφαλή τρόπο ακόμα και αν στην περιοχή τους ισχύουν ακόμα οι περιορισμοί λόγω του Κορονοϊού. Στα πλαίσια του προγράμματος πολιτιστικής ανταλλαγής ‘My Carnival, Your Carnival’ τα παιδιά κάθε σχολείου μπόρεσαν να επικοινωνήσουν με μια τάξη στο εξωτερικό στέλνοντας ένα Καρναβαλικό μήνυμα αλλά και μια εικόνα σχετικά με τις παραδόσεις του Καρναβαλιού στην περιοχή τους.

Ανάμεσα στα 45 Σχολεία που συμμετείχαν από την Ελλάδα βρίσκονται και 13 Σχολεία από τη Μακεδονία. Αυτά ήταν τα: 

 

  • 1ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς
  • 2ο Δ.Σ. Μελίκης, Ημαθίας
  • 9ο Δ.Σ. Πτολεμαϊδας
  • 2ο Νηπιαγωγείο Καστοριάς
  • Νηπιαγωγείο Δισπηλιού
  • Δ.Σ. Νέου Σουλίου, Σερρών
  • 9ο Νηπιαγωγείο Κιλκίς
  • 2ο Δ.Σ. Αριδαίας

 

Χρησιμοποιώντας το φύλλο εργασίας που διατέθηκε δωρεαν από την Twinkl και με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών, τα παιδιά στην Ελλάδα και την Κύπρο μπόρεσαν να επικοινωνήσουν άμεσα με τους μαθητές των άλλων κρατών καθώς όλα τα μηνύματα ήταν γραμμένα στα Αγγλικά!

 

Απολογισμός Δράσης

 

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές συμμετείχαν σε αυτό το διεθνές σχολικό project με μεγάλο ενθουσιασμό και πάνω από 130 Ιστορίες για το Καρναβάλι ανταλλάχθηκαν ανάμεσα σε 70 σχολεία. Εκτός όμως από τα κείμενα των παιδιών αρκετές τάξεις δημιούργησαν κολάζ και αφίσες που αποτέλεσαν στη συνέχεια και τον Αποκριάτικο στολισμό της αίθουσας τους! 

 

Σε αυτό λοιπόν το πρόγραμμά για τις Απόκριες συμμετείχαν 4 σχολεία από τη Βραζιλία, 2 από την Κύπρο, 6 από τη Γερμανία, 13 από την Ισπανία και 45 από την Ελλάδα. Για να διαβάσετε τις ιστορίες του Καρναβαλιού από όλα τα σχολεία που συμμετείχαν μπορείτε να κάνετε click στις πινέζες του διαδραστικού χάρτη στην επίσημη σελίδα του project. 

 

 

Από τη Βραζιλία, τη Γερμανία και την Ελλάδα έως την Ισπανία και την Κύπρο, όλες οι ιστορίες ήταν γεμάτες χρώματα και αισιοδοξία. Κάθε τάξη έδωσε έμφαση σε μια διαφορετική πτυχή του Καρναβαλιού και οι μαθητές αντάλλαξαν πληροφορίες σχετικά με τις παραδόσεις και τα έθιμα που είναι πιο διαδεδομένα στην περιοχή τους.

 

 

Οι ιστορίες για το Καρναβάλι που στάλθηκαν από την Ισπανία έδειξαν τη μεγάλη ποικιλομορφία των παραδόσεων που εντοπίζονται στη χώρα. Ωστόσο, όλα τα παιδιά ήθελαν να μοιραστούν πόσο πολύ απολαμβάνουν τις παρελάσεις και τους διαγωνισμούς για τις πιο πρωτότυπες στολές της χρονιάς καθώς στην Ισπανία συνηθίζεται οι περισσότερες στολές και μάσκες είναι χειροποίητες. Ανάλογα με την περιοχή οι μαθητές μίλησαν για διαφορετικά φαγητά και μερικά από αυτά αναφέρθηκαν στην παράδοση της “Ταφής της Σαρδέλας” (“Entierro de la sardina” στα Ισπανικά) που σηματοδοτεί το τέλος του Καρναβαλιού. Εκείνη την ημέρα οι άνθρωποι λένε αντίο στα κακά πνεύματα που φεύγουν μακριά αλλά ταυτόχρονα αποχαιρετούν στις Απόκριες (μέχρι την επόμενη χρονιά)! 

 

Στη Βραζιλία το Καρναβάλι είναι φυσικά η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς. Ένα γνωστό ρητό μάλιστα λέει ότι ‘η χρονιά ξεκινάει μόνο μετά το Καρναβάλι’ κάτι που δηλώνει τη σημασία της γιορτής αλλά και πόση δουλειά απαιτεί η προετοιμασία της. Οι μαθητές από το Pernabuco αναφέρθηκαν στους Αποκριάτικους χορούς που τους αρέσουν και συγκεκριμένα στο “frevo” (η ονομασία προέρχεται από το ρήμα ferver (fever) που σημαίνει βράζω) που περιλαμβάνει κινήσεις γρήγορες με άλματα και γρήγορο συγχρονισμό κινήσεων των ποδιών. Οι χορευτές φορούν πολύχρωμες στολές και χορεύοντας περνούν μια ομπρέλα ανάμεσα στα πόδια τους. H Samba είναι ένας ακόμα Καρναβαλικός χορός και στο Rio de Janeiro και το São Paulo υπάρχουν πολλές σχολές Samba που προετοιμάζουν χορευτές για τις παρελάσεις και προμηθεύουν τις εντυπωσιακές στολές με τα φτερά και το άφθονο glitter. Κάτι στο οποίο αναφέρθηκαν ακόμα τα παιδιά είναι τα τεράστια Καρναβαλικά άρματα στα οποία βρίσκονται χορευτές και μουσικοί που δίνουν το ρυθμό στις παρελάσεις παίζονται παραδοσιακούς βραζιλιάνικους ρυθμούς!

 

Στη Γερμανία το Καρναβάλι γιορτάζεται με παρελάσεις που αποτελούνται από πολλά άρματα και πολλούς μασκαρεμένους ανθρώπους. Στα παιδιά αρέσει να μεταμφιέζονται φορώντας μάσκες και αποκριάτικες στολές, να τρώνε γλυκά και να γιορτάζουν το Καρναβάλι στο σχολείο. Σε όλη τη Γερμανία υπάρχουν Καρναβαλικές επευφημίες όπως το “Kölle Alaaf’” στην Κολωνία που σημαίνει “η Κολωνία πάνω από όλα”. Οι μαθητές από το Wiesbaden αναφέρθηκαν σε αυτές τις επευφημίες του Καρναβαλιού και συγκεκριμένα στον χαιρετισμό “Helau” ενώ στο γράμμα τους προς τους μαθητές μιας τάξης στο εξωτερικό συμπεριέλαβαν και μια συνταγή για ένα διάσημο Γερμανικό γλυκό, σε περίπτωση που τα παιδιά θα ήθελαν να πάρουν και κυριολεκτικά μια γεύση από το Καρναβάλι στη Γερμανία!

Τα παιδιά στην Ελλάδα και στην Κύπρο θεωρούν αυτή τη γιορτή ως μια από τις πιο αγαπημένες τους μέσα στη χρονιά. Οι μαθητές μίλησαν για τα σχολικά πάρτυ στα οποία ντύνονται με πολύχρωμες στολές αλλά και για το φαγητό που συνδέεται με τις Απόκριες. Εξήγησαν στα παιδιά στο εξωτερικό τα έθιμα της Τσικνοπέμπτης και της Καθαράς Δευτέρας και πιο συγκεκριμένα αναφέρθηκαν σε ομαδικούς χορούς όπως το Γαϊτανάκι αλλά και έθιμα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας και της Κύπρου, όπως ‘οι Μπούλες της Νάουσας, Ημαθίας’, ‘Τα Ραγκουτσάρια’ και ‘οι Κορδελάτοι’ στη Νάξο. Οι μαθητές στην Κύπρο απολαμβάνουν τις μεγάλες παρελάσεις σε πόλεις όπως η Λεμεσός και η Λάρνακα και “τσικνίζουν” και παίζουν Αποκριάτικα παιχνίδια στο σχολείο. Στην Ελλάδα οι πόλεις που φημίζονται για το Καρναβάλι είναι φυσικά η Πάτρα, η Ξάνθη, η Νάουσα Ημαθίας, το Ρέθυμνο, η Καστοριά κ.α.

 

Αν θέλετε να διαβάσετε τις συμμετοχές από όλα τα σχολεία που συμμετείχαν μπορείτε να επισκεφθείτε τον διαδραστικό χάρτη στην επίσημη σελίδα του project!

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το project μπορείτε να απευθυνθείτε στο: carnivalstories@twinkl.com

Λίγα λόγια για το φορέα διοργάνωσης:

H Twinkl ιδρύθηκε το 2010 στο Sheffield της Μεγάλης Βρετανίας από τον Jonathan Seaton και τη σύζυγό του Susie και έχει από τότε ως βασική της αποστολή να “βοηθάει όσους διδάσκουν”. Η ιδέα για την Twinkl ήρθε στον Jonathan και τη Susie τα πρώτα χρόνια που εκείνη εργαζόταν ως δασκάλα και δεν μπορούσε να βρει το υλικό που χρειαζόταν στο διαδίκτυο! Έτσι, για να βοηθήσουν άλλους δασκάλους, άρχισαν να δημιουργούν και να δημοσιεύουν εκπαιδευτικό υλικό στο διαδίκτυο από ένα δωμάτιο του σπιτιού τους! 

Στη συνέχεια, η εταιρεία αναπτύχθηκε γρήγορα και οργανικά καθώς οι εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν το υλικό και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που παρέχονται ηλεκτρονικά και ο εκδοτικός οίκος της Twinkl στελεχώθηκε από καθηγητές προκειμένου όλο το υλικό που δημοσιεύεται να είναι δημιουργημένο και ελεγμένο από εκπαιδευτικούς. Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των σχολείων και των δασκάλων σε περισσότερες από 200 χώρες παγκοσμίως, η Twinkl χρησιμοποιείται καθημερινά από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, Νηπιαγωγούς αλλά και γονείς! Στην ιστοσελίδα της Twinkl υπάρχει διαθέσιμο πολύ μεγάλο εύρος εκπαιδευτικού υλικού σε αρκετές διαφορετικές γλώσσες. Μεταξύ άλλων το υλικό αυτό περιλαμβάνει: προτάσεις για εκπαιδευτικά παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας, κατασκευές, παρουσιάσεις, φύλλα αξιολόγησης, υλικό για τη διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας (EAL), καθώς και ενδιαφέροντα άρθρα για διάφορα εκπαιδευτικά θέματα που έχουν δημοσιευθεί στο εκπαιδευτικό Blog της Twinkl. 

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ

8 ΜΑΡΤΙΟΥ- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ MARCH 8th- INTERNATIONAL WOMEN’S DAY

8 ΜΑΡΤΙΟΥΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

MARCH 8th– INTERNATIONAL WOMEN’S DAY

Κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου, άνθρωποι σε όλο τον κόσμο γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, ως ημέρα μνήμης των αγώνων του κινήματος για τα δικαιώματα των γυναικών.

Στο μάθημα των Αγγλικών με τους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης, τιμήσαμε αυτήν την ιδιαίτερη ημέρα, είδαμε σχετικά βιντεάκια στο Youtube (Αγγλικά και Ελληνικά), συζητήσαμε για την Ισότητα, θυμηθήκαμε σπουδαίες γυναίκες που άλλαξαν τον κόσμο, ζωγραφίσαμε, γράψαμε τις σκέψεις μας  σε χαρτί και δημιουργήσαμε μία αφίσα.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Τόσκα Κλεονίκη

ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ PROJECT  “My Carnival, Your Carnival” Twinkl connects schools from all over the world! «Μία ιστορία για το καρναβάλι από σχολεία σε όλο τον κόσμο» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Τόσκα Κλεονίκη, Τμήμα που συμμετείχε: ΣΤ’ τάξη

             

Τώρα που οι Απόκριες καθώς και το διεθνές εκπαιδευτικό project ‘My Carnival, Your Carnival’ ολοκληρώθηκαν έχουμε τη χαρά να μοιραστούμε μαζί σας μια ιστορία του Καρναβαλιού από το εξωτερικό! Στο πρόγραμμά που συμμετείχε η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας, για τις Απόκριες συμμετείχαν περισσότερα από 65 σχολεία από τη Βραζιλία, από την Κύπρο, από τη Γερμανία, από την Ισπανία και από την Ελλάδα και αντάλλαξαν αποκριάτικα μηνύματα και ζωγραφιές μεταξύ τους! 

Πιο συγκεκριμένα, τo σχολείo με τo οποίο οι μαθητές μας επικοινώνησαν στα πλαίσια του προγράμματος είναι το  Kreuz-Grundschule Dortmund από τη Γερμανία! Μπορείτε να διαβάσετε τις ιστορίες του Καρναβαλιού από όλα τα σχολεία που συμμετείχαν κάνοντας κάνοντας click στις πινέζες του διαδραστικού χάρτη που δημιουργήθηκαν στην σελίδα του project. Εκεί, θα μπορέσετε να βρείτε τα μηνύματά του σχολείου μας αλλά και όλων των σχολείων και να δείτε τις παρουσιάσεις τους για τις Απόκριες στην χώρα τους! Δείτε μία ιστορία του Καρναβαλιού από το  Kreuz-Grundschule Dortmund της Γερμανίας

Η συμμετοχή του σχολείου μας!

 

 

Ε’ ΤΑΞΗ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΙΤΛΟΣ: ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΟΧΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ!

 

Ε’ ΤΑΞΗ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΤΙΤΛΟΣ: ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΟΧΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ!

Το πρόγραμμα εξετάζει το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. Γίνεται μία εισαγωγή στα αίτια, τις επιπτώσεις και τις προτάσεις αντιμετώπισης του προβλήματος. Αναδεικνύεται η παγκόσμια διάσταση και γίνεται αναφορά στις μετακινήσεις πληθυσμών που έχει προκαλέσει η κλιματική αλλαγή, δημιουργώντας μετανάστες και πρόσφυγες.

Εργαστήρια

  1. Γνωριμία με την ομάδα και την κλιματική αλλαγή
  2. Το κλίμα αλλάζει, η ζωή αλλάζει
  3. Η κλιματική αλλαγή είναι παντού
  4. Η κλιματική αλλαγή είναι παντού (συνέχεια)
  5. Τα μαύρα σύννεφα
  6. Τα μαύρα σύννεφα (συνέχεια)
  7. Αλλάζουμε εμείς, όχι το κλίμα

 

Οι εργασίες των μαθητών αφορούν:

  • Το φαινόμενο του θερμοκηπίου
  • Το κλίμα της Γης και η Ανθρώπινη δραστηριότητα
  • Η κλιματική αλλαγή και οι συνέπειες τη
  • Η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
  • Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γούτση Ελευθερία